Alta plimbare..de data asta la Provita de Sus

Astazi am fost plecat pana la Provita de Sus. Un sat-comuna, nu stiu sigur, dupa marime pare a fi comuna, situata undeva intr-o vale dincolo de muntii ce strajuiesc DN1. Se ajunge din DN1 facand la dreapta spre Campina. Se traverseaza Campina, toata si o iei spre Poiana Campina. Mergi destul, cativa KM pana la o bifurcatie care iti spune s-o iei spre Breaza..parca..nu stiu daca am retiunt bine. Oricum urci destul ..cat sa urci muntele-dealul si dupa aia cobori intr-o vale foarte mare, o oala imensa unde sunt insirate sute de case. Drumul bun, destul de bun, oameni PNListi se pare, nu am vazut decat campanie PNL..si atat. Oricum astazi am prins si o zi excelenta din punct de vedere meteorologic. Soare si frig.
Am fost cun un prieten care si-a cumparat teren de casa acolo in Provita de Sus. Foarte frumoasa zona, nu mai fusesem pana acum pe acolo. Daca aveti v’odata ocazia nu pregetati si duceti-va. Aveti ce vedea..ma refer la peisaje.
In schimb acelasi drum DN, aceeasi circulatie, aceeasi oameni ca peste tot in RO.
Oricum mi-a placut la Provita.
Preturile terenurilor oscileaza intre 12-13 euro/mp si 20-30 euro/mp in zone f. bune zic ei.
Incerc sa atasez niste imagini mai jos.

A..! uitai sa va spun ca pe DN1 am intalnit si fete care produc. Produc bani. Am incercat sa le imortalizez..nu stiu cat mi-a reusit.

4 Răspunsuri

  1. acolo au si parintii mei casa si pot sa garantez si eu ca zona e minunata, liniste si pace in timpul zilei , iar noptile sunt mortal de tacute…e cel mai potrivit sa-ti petreci vara pentru ca nu faci decat sa mananci si sa dormi in casa la racoare in timp ce altii mor de cald prin orase.iar majoritatea oamenilor de acolo sunt civilizati si n-au nici o problema de genul celor care se gasesc la oras.ca sa nu mai spun ca e pe locu doi in tara ca zona cu cel mai curat aer.

  2. Am si eu o casa batraneasca de vanzare an Provita de sus cu un teren de 954mp.E superba privelistea.Si am vecini numai de la Bucuresti.Daca este cineva interesat ma gasiti la 0727384111.Va astept terenul este langa padure,e super .

  3. An Provita de sus am si eu un loc cu o casa batraneasca de vanzare.Este langa padure,aer curat si liniste,nu se aud decat pasarelele ciripind.E super pentru vacanta.nr.0727384111. Se poate ajunge la acel loc si pe acel drum pe care la-ti surprins an primele doua fotografii.Multumesc.

  4. am o casa 2 cam,baie,buc,teren 1400 mp-livada in spatele terenului incepe padurea–utilitati apa,curent,canalizare-fosa,put-hidrofor -zona f.frumoasa ,am nev de bani asa ca o vand dotata cu mobila -35000 e
    casa nu este noua am amenajat-o ,am construit o baie dotata cu tot ce trebuie,(g,f,boiler)instalatie ,la fel si bucatarie-conditii ca la oras
    mai sunt anexe:loc de luat masa acoperit,magazie- pt cine este interesat sa cumpere 0721242952

Lasă un răspuns

